هستی هستی ، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

تمام ناتمام من ! با تو تمام می شوم .

بدون عنوان

1390/4/7 11:02
نویسنده : مامان زهره
93 بازدید
اشتراک گذاری

به نام مهربانتر از مادر

 niniweblog.com

اولین سپاس به حضرت دوست که هر چه هست از اوست .

 niniweblog.com

گرچه زندگی با درد و غم همراه است ،

اما مسیر از شادمانی های بسیار نیز خالی نیست .

تکه های سالم را برگیر و به راه ادامه بده ،

چون در پایان ، آرزوهایت را برآورده خواهی یافت ،

به یاد داشته باش !

که در پایان ، همین فراز و فرودهاست که یکدیگر را توازن می بخشند .

بگذار اشک هایت جاری شوند .

بگذار گل لبخند بر لبانت بشکفد .

اما تسلیم هرگز هرگز !

به یاد آر ، که در تو نیرویی است که نوید واقعیت یافتن رویاهایت را می دهد .

حتی آن زمان که بسیار دور می نماید . ( لیندا پرین سایپ )

 niniweblog.com

هستی مامان !!!

niniweblog.com 

بیشتر مردم زندگی را جنگ می دانند اما زندگی جنگ نیست زندگی بازیست . زندگی بازی بزرگ بده بستان است . زیرا آنچه آدم می کارد همان را درو خواهد کرد.یک مثال برای تو اینجا می گویم. آیا تو باور می کنی که یک روز ما دانه لوبیا بکاریم و مدتی بعد آلبالو میوه بدهد. نه این باور کردنی نیست .  یعنی هر چه که از تو از سخن یا عمل آشکار شود به خود تو برخواهد گشت و هرچه بدهی همان را بازپس می گیری . اگر نفرت داشته باشی نفرت به تو باز خواهد آمد و اگر عشق ببخشی عشق به سوی تو باز می گردد . اگر انتقاد کنی از تو انتقاد خواهد شد . اگر دروغ بگویی به تو دروغ خواهند گفت و اگر تقلب کنی به تو حقه خواهند زد .

 

niniweblog.com

هستی جان  در زندگی قوه تخیل نقش مهمی دارد . هر آنچه انسان در خیال خود تصور کند – دیر یا زود – در زندگیش نمایان می شود . برای پیروزی در بازی زندگی باید نیروی خیالمان را آموزش دهیم . کسی که به قوه تخیل خود آموخته باشد که تنها نیکی را تصور کند و ببیند خواهد توانست به همه مرادهای به حق دلش برسد . تخیل مثل قیچی ذهن عمل می کند . این قیچی شبانه روز در حال بریدن تصاویری است که دیر یا زود از ذهن ما به دنیای بیرون راه می یابند .

 niniweblog.com

در بازی زندگی حرفهایی که  بر زبان می آوری نقشی مهم و تعیین کننده دارد .

(( از سخنان خود عادل شمرده می شوی و از سخن های تو بر تو حکم خواهد شد . ))عزیزم وفور نعمت های خداوند همواره بر سر راه ماست و از طریق آرزو و ایمان و با کلام به زبان آمده می تواند نمایان شود . جمله معروفی است که می گوید از تو حرکت ،از خدا برکت و معنی آن اینست که نخستین حرکت را انسان باید انجام دهد . (( بخواهید که به شما داده خواهد شد . بطلبید که خواهید یافت ، بکوبید که برای شما باز کرده خواهد شد . ))

 niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

عزیزم ! دخترم !

چرا ما باید نگران آن چیزهایی باشیم که شاید هرگز پیش نیاید . به یاد داشته باش که : دو قدرت وجود ندارد . تنها یک قدرت هست و آن قدرت خداست . پس وقتی همه چیز در دستان کسی است که از مادر برای ما مهربانتر است پس دلسردی نیز وجود ندارد ، ترس وجود ندارد . .ایمان داشته باش به مهر و قدرت بی پایان خداوند یکتا که همواره یار و یاور ماست و بهترین ها را برای بندگانش می خواهد .

 

niniweblog.com

niniweblog.com

تمام نا تمام من !!!

 تا زمانی که انسان در برابر وضعیتی مقاومت کند آن را به سوی خود خواهد کشید . اگر بکوشد از وضعی بگریزد ، همواره آن وضعیت را به همراه خواهد داشت . و به هر کجا که برود آن وضع او را دنبال خواهد کرد . یعنی وقتی اوضاع را  مخالف میل و خیر خود می بینی از آن آزرده نشو تا وزن و سنگینی خود را از دست بدهد . و با خود همیشه تکرار کن (( هیچ یک از اینها تکانم
نمی دهد .)) این جمله ای است که تکرارش نتایجی بسیار اعجاب انگیز دارد .

 

niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

تمام هستی من !

 بسیار پیش آمده که آدمی با دیدن معایب خودش در دیگران شفا یافته است . شاید برایت خنده دار باشد اما برای من خیلی پیش آمده که وقتی حرکتی از کسی برای من سنگین و یا زننده به نظر رسیده است آن وقت به خودم با دقت نگاه کردم و اگر آن حرکت را هم خودم داشته ام آن را دیگر تکرار نکرده ام . هستی جان ! زندگی یک آینه است و ما در دیگران بازتاب چهره خودمان را می بینیم . و به قول حضرت لقمان که می فرمایند :  ادب از که آموختی از بی ادبان

 

niniweblog.com

همه هستی من !

گذشته و آینده سارقان زمان هستند . انسان باید گذشته را متبرک کند و قدر آن را بداند و از آن درس بگیرد اما اگر این گذشته او را در ارسارت نگاه می دارد باید آن را به فراموشی بسپارد . آینده را نیز با اطمینان به این که برای او شادمانی های بی پایان در آستین دارد باید متبرک گرداند . اما کاملاً در حال زندگی کند . انسان باید رها در لحظه زندگی کند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)