هستی هستی ، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

تمام ناتمام من ! با تو تمام می شوم .

بدون عنوان

1390/4/7 10:55
نویسنده : مامان زهره
120 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او که قائم به ذات خویش است و همه کائنات قائم به ذات او

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

آنگاه که غرور کسی را له می کنی،

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی،
آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی،

 آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ،
آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی،
آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ،
می خواهم بدانم، دستانت رابسوی کدام آسمان دراز می کنی ؟!
تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟
سهراب سپهري

niniweblog.com

 

 niniweblog.com

niniweblog.com

 زيبا ترين روياي من

 

تو يك حادثه نيستي,روياي شيرين در باور من هستي

آن لحظه كه سخن ميگويي , ميتوان از حرفهاي شيرينت شعري

ساخت به رنگ عشق , اينبار ديگر دلگير نيستم از سرنوشت

اين سرنوشت بود كه تو را به من داد

اي روياي شيرينم , كمي با من درددل كن عزيزم

دلم ميخواهد در اين لحظه صداي تو را بشنوم

و برايت بنويسم شعري عاشقانه

تو يك شعر تازه اي كه هر كس با شنيدن آن , پرواز ميكند به بلندي آسمان

اينك كه خواب نيستم , و به عشق تو نفس ميكشم , تو بخواب

تا من برايت لالايي بگويم

تو گوش كن تا شعري كه به عشق توسرودم را بخوانم

حالا تو به روياها برو , ببين آنجا تو زيباترين روياي مني

niniweblog.com

 niniweblog.com

 niniweblog.com

یادت باشد

یادت باشد : حتی عشق ! حتی عشق ! با ابراز نکردن می میرد !

یادت باشد : کسی که حرف می زند می کارد ولی کسی که گوش می دهد درو می کند .

یادت باشد : زندگی کوتاهتر از آنست که بخواهی وقت خود را صرف نگرانی کنی .

یادت باشد : بی ثمرترین روز زندگی ما روزی است که نخندیده باشیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)